Sborník technik pro třídnické hodiny v době po karanténě

Tento „Minimanuál“ třídnických aktivit cílí jednak na snazší přechod ze života v úzkém rodinném kruhu zpět do třídního kolektivu, ale také na poskytnutí příležitosti žákům sdílet mezi sebou jejich prožívání doby karantény. Sdílením se spolužáky si zároveň žáci sami mohou ujasnit, co se v nich dělo posledního čtvrt roku, a že ať to bylo cokoliv, bylo a je to v pořádku. Větší část aktivit je provázána příběhem „Lišky Majky“, která může žáky společně s Vámi ohlédnutím provést. Rozloučení s liškou na konci programu může být také jistým signálem, že je možné nechat za sebou to nepříjemné, co jsme teď někteří prožili,
a radovat se z toho, že můžeme být zase spolu. Pokud by Vám náš symbolický rámec nevyhovoval, bez obav jej z aktivit vyjměte a dle chuti vyměňte za svého oblíbeného hrdinu, či nechte program bez něj. Jednotlivé techniky budou pod Vaším citlivým vedením fungovat i bez dalšího průvodce.

Zdroj: centrum primární prevence Magdaléna o.p.s

© 2018 - cosiv.cz
web vytvořilo kreativní studio MIRSA Bohemia